keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

God Of Thunder

Jees, aloin tossa just kattoo netistä Halloweenii ihan huviksee: meinaa vähä tylsyys iskee. Huomasin siinä, et soipas tuttu biisi alussa. Kissin God Of Thunder, WOHOO!

Ja sitten muihin aiheisiin:
Alexi Laiho on taas jälleen maailman paras metallikitaristi. Brittiläisen Total Guitar-lehden lukijaäänestyksessä Laiho sai 22% äänistä. Ääniä oli yhteensä 70 000. Kakkoseksi tuli Dream Theaterin John Petrucci, kolmantena Slipknotin Mick Thomson. Metallican James Hetfield tuli seitsemäntenä ja Black Sabbathin Tony Iommi kahdeksantena.

Kuka lukee metroa?

'' En käyttänyt huumeita 14-vuotiaana
Metro Livessä viime viikolla julkaistu juttu antaa ymmärtää, että minä olisin kokeillut pilven polttamista ja aloittanut sen käytön 14-vuotiaana. Näin asia ei kuitenkaan ole vaan kyseessä on väärinkäsitys ja haastattelijan virheellinen tulkinta, jonka hän lisäsi juttuun tarkistamatta asuaa minun kanssani.
Haastattelun aikana tulin maininneeksi, että en nuorempana tiennyt edes mitä 'pilvi' oli, ennen kuin olin 14-15-vuoden ikäinen. Toimittaja oli ymmärtänyt sanomani väärin ja täten teki juttuun lisäyksen: 'pilvi tuli kuvioihin 14-vuotiaana', mikö antaa ymmärtää, että olisin itse alkanut ko. ainetta sen ikäisenä. Tästä oli sitten jopa tehty nosto etusivulle.
Väärinkäsitykset ja mahdolliset asiavirheet ovatkin syynä siihen, että minä yleensä pyydän haastatteluni tarkistettavaksi, jos vain mahdollista ja aikani sallii.
Tunnen tämän asian oikaisemisen velvollisuudekseni pääasiassa siksi, että kannan vastuuta nuorista, enkä halua antaa huonoa esikuvaa.
Tärkeintä minulle on, etten turhaan rohkaise ketään minua ihailevaa tai kunnioittavaa alaikäistä tekemään mitään typerää tai vaarallista, vaikka itse olisinkin.
Mike Monroe ''

Semmonen teksti oli tossa yks päivä metrossa.

Van Halenin ex-laulaja Sammy Hagar kertoi musiikkikanavan MTV:n haastattelussa ufojen siepanneen hänet tai ainakin hänen aivonsa kokivat tämän. ''He kytkivät itsensä minuun johdolla. Se oli tilanne, jossa he latasivat jotakin... siis latasivat itselleen jotakin minun aivoistani.'' Hagar kertoo nähneensä ufon ensimmäistä kertaa jo neljävuotiaana. Sammy on 64-vuotias, jo nyt vanhuuden höperö vai huomionkipee?



HALLOWEEN

SHIT HAPPENS
- Niki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti